17 Haziran 2010 Perşembe

BABAM

Başlığı yazdığımda tekrarladım babammm babammm diye içim üreperdi, babam hayatımda bana çok şey öğretti ve öğrettiğini bilmeden öğretti.
Özünde sevgisiz büyümüş yüce babam bana aslında çok şey öğretti.
Ayakda durmayı,, güçlü olmmayı, boşvermeyi, kafaya takmamayı o öğretti.
Yaşamımda başka sayfayı yirmi yaşımı birlikte yaşaşdık onunla, birlikte büyüdük 20 yaşımda o yeniden doğdu ben büyüdüm.
Dünyaya farklı baktım, farklı gördüm. Farklı gördüm.
BABAM

'' 49 Yaşında idi hasta oldugunda 58 yaşında biri ne dedimki daha çok genç keşke oda 58 olsa ama çok genç dedim. Ve bu yıl 58 girecekve genç ve hala onsuz bir dünya düşünmek bile istemiyorum.

Babam seni çok seviyorum. İyi ki babamsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...