20 Kasım 2018 Salı

HaydarAlim Okula Basladi

HaydarAlim  okullu oldu, tam 3 yas 5 aylik.

Bu ulkede istersen 2 yas da baslatabiliyorsun. Ama ben kucuk oldugu icin biz istemedik, Yasal sure 3 yas, ama her okulun onunden gecerken agladi, hep ben okula gidecem dedi.
Sorduklarinda ben gidiyorum dedi hep :)


Bagli bulundumuz bolgede bir okul karar verdik. Belediye'nin internet sitesinde  okullarin mufetisler tarafindan verilen puanlamasi ve yorumlari oluyor. Bizde uygun bir okulu sectik, forum doldurduk gonderdik.
Belediyeden tekrardan mektup geldi bu okulu hala istiyormusunuz, son karariniz mi? Sizin icin yer ayiracagiz diye , ( hersey mektup ile olunca bu islem 4 ay surdu:) )

27 Agustos'a okulu tanitmak egitimlerini anlatmak , okul muduru ile tanismak icin randevu gonderdiler. Bizdeki heyecani anlatamam o gune kadar okul icin alisverisler, gardirop yenilemeler, cantalar aldik( burda okula baslarken devlet tum ihtiyaclari karsiladigi icin hicbirseye ihityac yok) ama biz fazlasiyla hazirandik.

Ve o gun geldiiii.......

Biz okul muduru, Ogretmenleri ile tanistik, okulun egitim sistemi hakkinda bilgi aldik, oglumuzun egitimi ile isteklerimizi konustuk. Hatta sistem o kadar sahane ki gunes kremi siz gonderirmisiniz, yoksa bizim kullandigimizi surelim derken disardan oglumun aglama sesi geldi :(

Ve disari ciktigim da yuzu kandan gozukmuyor , yerler ve ustu kan ile yikanmis bir sekilde gorunce tabiki ne yaptigimi neler gectigini hatirlamiyorum,  hemen hastaneye goturduk ve yapistirdilar bildigin kafasini kirildi ve ilk gun du..

Tam iki hafta okula gondermeme  karari aldim, o kadar uzuldum, o kadar ki sacimda bolgesel dokulme oldu. Sonra bunun heryerde basimiza gelecegi aklima geldi , ve bu cocuklarda hep olacagi ve bu surede okul muduru ve ogretmeni surekli aradi biraz da bu beni rahatlatti, ve okula tekrardan basladik.

Tabi ki bundan sonraki surec pek de kolay olmadi , olayin etkisi ile korkttu ve baslamak istemedi tam 4 hafta giderken problem oldu, simdi yeni yeni alisti sukur...

Okulla ilgili hayatimizda boyle bir ani da bize kaldi...







  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...