4 Haziran 2010 Cuma

Ne Oluyor

Çok yazacaktım, az yazar oldum.
Çok okuyacaktım , az okur oldum.
Korkunç takipçi, ve izleyen oldum bu ben değilim.
Daha az izleyip daha çok okumalıyım.
Böylece kafamı ve gözlerimi daha iyi şeylere yormuş olurum......

-----

Kötü İnsanlarla uğraşıyorum. Kötü düşüncelerle
kötü bakışlar, negatif enerjileri kalkanlarımı kurtarak günü geçiriyorum.
Ben bu değilim,
hayat bana öğretiyor nerde nasıl ne yapacağımı, bende bilmiyorum.
Ama ben bu değilim.
Sakin, Sevecen, Anlayışlı güler yüzlü, kırmayan, inctmeyen olmalıyım.
Çok isityorum.
Adımları attım gibi ne kadar başarılı olurum onuda bilmiyorum.

----

İyi Bir hafta sonu geçirip,
Önümüzdeki haftayı çok satış ve başarılı atlatmam gerekli.
Bu hafta gereksiz ve başarısız kötü bie hafta oldu verimli değildi.
Öbür haftaya pembe enerjiler yolluyorum.
Kocaman hemde...... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...