7 Haziran 2010 Pazartesi

ÖfkeKontrolü

Öfkem nasıl yenerim içimdeki o hayin öfkeyi, nasıl anlatırım içimdeki o kötü insana dur demeye,
sevdiklerimin kalbini, bir öfkeyle kırmayı nasıl başarıyorum.
Kırmamalıyım, İnsanlar düşüne bilir, benimki ile aynı olmaya bilir.
Hatta nefret ettiğim düşünceler olabilir. Ama bu ben değilim.
Ses tonumun yükselmesi, onlara yüksek sesle itiraz etmek bana göre şeyler değil.
Yapmamalıyım bunu, nasıl haykırmayı, içimdeki nefrete dönüşüp te bu kadar hırsla nefretimi düşüncelerimi pervazsızca anlattığım, beden dilimin bu kadar kötü kullandığım..
Ve her seferinde bu kadar kızmama rağmen dönüp dönüp aynı hataları tekrar tekrar yapmam.
Anlam veremiyorum ki kendime, hiç hemde...
Yapmamalıyım hatalarımdan dersleri iyi alıyorum ama uygulamada problemlerim var :((
Bin kahırrrrrr...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...