15 Haziran 2010 Salı

REİKİ

'' Yanlızca bugünlük, kızma hiçbirşeye. Hiç Endişelenme ve Müteşekkir ol. Kendini işine ada ve insanlara nazik davran. ( USİO MİKAO )

Rekide söylenen biz söz, bugün beni rahatlattı. Enerjiyi seviyorum ve başlamak da istiyorum ancak sanki birileri tutup beni gitme tembelleş diyor, ve galiba ben onun sözünü tutuyorum.
Bazen ama çok da değil.
Yaşamımda yeni şeyleri yapmayı gezmeyi görmeyi yeni her hareketi mutlulukla getirip sindirmeyi başabiliyorum.
İşimi seviyorum, tükenen hızla tükenen bir çalışmanın içinde yer alma gerçekten de gurur verici.
Ama bu kadar karmaşanın içinde sakin kalmak ancak ben bunu 5.yılda öğrendim :)
Biraz geç değil aslında bu meslekte uzun süre kalmak isityorsam öğrendim ya ve uygulamaya başladım ya ne mutlu bana....

Ve Tekrarlıyorum..

'' Yanlızca bugünlük kızma hiçbirşeye. Hiç endişelenme ve müteşekkir ol. Kendini işine ada ve insanlara nazik davran. ''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...