8 Haziran 2010 Salı

Umutsuzluk

Bugün içimde bu var, konumda bu olsun.
Kafamdan geçenlerin hayatımı etkiledi gerçekleştiği günler.
Umutsuzluk ise ruhumu sarıyor, bana şu an tam anlamıyla umtsuz geliyor..


----------

Hayatta öyle insanlar varki bir çoğuda bende etrafımda birikmiş, umutsuz gelecekli ilgili planları sadece para olup gerçek mutluluğu tatmamış insanlardan oluşuyor.
Sadece maddesel amaçlarla yaşıyorlar, ama onlarda öyle mutlu belkide kmbilir....

------

Bugün yapamıyacağım bir şey için tabiki bakarız dedim.
Ve baktım ilgilendiğim halde yapamadım, gücüm yetmedi.
Ve karşıma geldi, kötü bir çirkin uslupla beni eleştirdi. Ve herkesin için uslubunu tekrarladı,
ben ise güldüm :)
Ama felaket sinirime dokundu, ama hiç bişe yapamazdım kii....

-------

Bir ceza veriyorum, iki kişiye benimle konuşmama cezası
uygulama bugün başaldı kaç gün sürecek bakalım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...