2 Temmuz 2010 Cuma

Amaçları Çıkar Olan İnsanlar

Çevrem de amaçları sadece çıkar olan, kendi menfaatleri için herşeyi yapacak olan insanlarla dolu ve ben bunlarla çalışmaktayım.
Nefret duygularım bastırmış şekilde dolaşıyorum. Yüzlerine iğrençliklerini haykırmak isityorum.
İşimde daha çok başarmak, daha çok başarılı olmak ve bunu kendim yapmak isityorum.
Ve inanıyorum, onlar yerinde sayacak başkalarının kıçlarını yalayarak bok kokmaktan öteye gidemeiyecekler. Ve ben zirveden onların küçük beyinlerinin nasıl dağıldığını izleyecem.
Ve yılların verdiğim emek o zaman meydana çıkacak.
Ben haklıyım demiyorum ama ben doğruyum, art niyetsizim, kinci nefretim çok değil.
Sadece kızarım. Ama onlar kendi nefretlerinde boğulacaklar. Kendi cehennemlerinde kendileri yanacak. Ve ben yine zirvede onları iziliyor olacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...