15 Temmuz 2010 Perşembe

KORKU

İçimde derin bir korku bulunmakta, bu hissettiğim duygu aslında ne hissettiğimi bilmemenin verdiği bir duygu. Çünkü hayatımda hep yeni başlangıçlar olacak ve ben bu yeni başlangıçlara kaldığım yerden devam edeceğim. Ve daha iyisi olarak çıkacağım. - Bu beklenen ve istenenilen mükemmel olanın yapılmasını gerektiren bir duygu. -
Aslında sadce mutlu olmak istiyorum. Sadece delicesine mutlu olma. Çünkü ben bunu hakediyorum. Ama bir yandan da en temel duygu özgüven çalışmak kariyer elde etmek büyümek özenilen bir kişi olmak. Hayatımı başarılarla elde etmek, isityorum.
Kokularımda yeni başlangıçlarım. Orda nasıl ve ne şekilde yaşayacağımı bilmiyorum. Hissettiğim duygu korku ta dibine kadar korku. Bu hissetmek hiç güzel bir duygu değil ama hissettiğim duygu korku......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...