29 Temmuz 2010 Perşembe

Kıyıyı gözden kaybetmeye cesaretin yoksa asla okyanus geçemezsin!" Christopher Columbus


Bugün bu cümleyi Ufuk Hanım(Ufuk Tarhan) twitter'na yazmıştı. Sonra düşündüm.

Kıyıyı gözden kaybetmek o büyük casaret nasıl geçilecek nasıl düzeltilecek.

Kıyıyı geçecem okyanusu aşıp yeni bir hayat kuracam ve nasıl kuracam mutlu olacam sevdiğim adam olacak yanımda yanında huzur duyduğum insan olacak ama ben çok uzaklarda yep yeni bir yaşama merhaba diyecem.


Ve bunu inşallah hem mutlu ve Huzurlu yapmak istiyorum. Düşünüyorum ki tüm sıkıntılarımı peşin ödedim ben, tüm huzursuzluklarımı peşin ödedim ben ve bu sebebten çok mutlu olma isityorum.

Bu değişim bana çok şeyler getirecek, herşeyden önce inşlallah hata yapmayacağım, burdan ders alıp pişman olduğum şeyleri yapmayacağım yeni bir ortam sunmuş ldu yaratan bana.

Bundan sonra hiç kimseyi kırmadan huzurlu mutlu günler doğacak benden.


Daha gelişen geliştikçe çevresine faydalı olan, sevdiği insanı mutluktan coşturacak yuvaya sahip oalcağım. Yaşam bundan sonra bana huzur ve sevgi getirecek.

Ve ben kıyıyı gözden kaybedip tüm caseretleri toplayıp gideceğim. Sevdiğim adamın kucağında gözlerinde nefesinde birlikte uyanacağız. Her uyandığımız sabah şükredip mutlu günleri doğuracağız.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...