11 Mayıs 2013 Cumartesi

Asla -'Giymem Hiç'' Yapmam- Demeyeceksin


Birşeyi asla yapmam,giymem,tarzım değil,avam işer demyiecekmişsin.
Bir kez daha öğrenmiş olduk, Çünkü bunu diyen ben baharın gelmesiyle birlikte içimdeki hangi kadının uyandığını bilmeden ve asla leopar desenli giymem diye mavralar yapan ben, magazaya girdim denedim, geri çıktım 2 saat sonra içimdeki dayanamadıgım karşı koy algısı duygusu geri çevirdi yönümü oraya artık benimde, leopar desenli bir ayakkabım var. :)
Ama hal nerde nasıl giyeceğimi bilmiyorum, begendim gözümde kalacağına yanımda dursun mantığı ile hareket edip, aldım.
Ve bayıldım. Leopar desenler  bu yıl hayatımın da olacak galiba...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...