29 Nisan 2013 Pazartesi

Ajanda

Çevreme bakıyorum benim gibi Ajanda kullanan sayısı az.
Nedeni bilmiyorum Kalemleri ve Defterleri çok seviyorum. Çantamda küçük not defterim, renkli kalemlerim hiç eksilmez mesela. Kitapların karalamam ama altını çizmem gerekirse, en renklisi en güzel kalemlerimle çizerim. Kalemsiz deftersiz. Duramam yani :)

İş konusunda da Hassas ve disiplinliyim, unuttum diyenlerden, not almayanlara kadar gıcık olurum. Ve belirtirim. O sebebtenmidir bilmem ama ben 3 ajanda bir not defteri ile hep hazırım :))



Büyük ajandam Müşteri Bilgilerim, Orta Randevu Bilgilerim,Küçük müşteri not-istek bilgilerim, en küçük ise çanta ajandam.
Yani Toplantıya - işe hep hazırım ben ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...