21 Mayıs 2013 Salı

#Reyhanlı #Anne

Bir annenin Çığlığını, İsyanını Hangi cümleler, hangi kelimeler, Hangi Sözcükler yerini doldurabilir Şu Fotoğraflardan başka........
Reyhanlı'daki olaylar ülkem adına geleceğimiz adına  bir keser vurulmuş, bu anaların acıları nasıl dinecek bilmiyorum, günlerce şu fotoğrafa baktığımda içimin en derin yerinden kanadı, kanadııı....
 
 
 
 
 
Annenin evladına sarılması, evladın annenin gözünün en derin içine bakması, bu savaşı bu öfkeyi bitirmez mi? Şu Fotoğraf karesine bakanlar, içindeki öfkelerinin  yerine ne alıyor acaba?
Anne gitme oğlum diyor, Oğul beni bırakma anne derken.........

 
Babasız, Atasız, Öksüz büyüyen çocukların öfkesini kim doldura bilir? Sevgisini kim tamamlayabilir?

 
Bu Savaşa Kim Dur Diyebilir..................??

2 yorum:

  1. Yukarıda, çocuğuna sarılmış anne fotoğrafı hakkında araştırma yaparken rastladım blogunuza. Kelimeleriniz ve cümleleriniz için teşekkürler. İzniniz ile isminizi de ekleyerek bir parça facebook da paylaşımda bulundum.

    YanıtlaSil
  2. Mustafa Bey merhabalar, Nezaketinizden ötürü ben teşekkür ederim. yazdıklarımı beğendiyseniz çok mutlu oldum. Çünkü Bloğum kendi içimdeki sıkıntılarım-gözlemlerimi-kızgınlıklarımı sesimin yetmediği yerleri yazdığım küçük not defterim.
    Selamlar....

    YanıtlaSil

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...