25 Aralık 2012 Salı

Yılın Son Haftası

Bu yıl benim için çok özeldi, hayatımın AŞK'ı 9 yıllık koca sevdam ile evlendim.
Aile oldum.. Biz olduk.. Hepsini 2012'de oldu.

2012 sıradan başladı, Mayıs ayında uzun ugraşlar sonunda KET sınavını kazandım...
Sonra 18 Mayıs'ta Nikahım Kıyıldı AŞK'a Evet dedik...

Sonra bitmek bilmez sandıgımız hiç bitmeyecek heyecan yaşadıgımız hazırlıklar başladı.. Ama hepsi bitti, herşey yetişti, öylede böylede geçti gitti...
16 Temmuz Kına
17 Temmuz Düğünümüz oldu.
2012'de Allah aileme ve sevdiklerimi eksiltmeden geçti gitti.
Şimdide 2013 geldi dayandı kapıya son hafta yaşıyoruz. Zamanın ne kadar hızlı oldugunu bir yıl daha gördük.
Sevdiklerimizi ve ailemizi eksiltmeden bir yıl daha diliyorum.
Sağlık,huzur gelsin...
Güle güle 2012 iyi geldin. Beni Aile yaptın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...