27 Aralık 2012 Perşembe

''Silmek''

Geri Dönüşüm kutusunu silerken bile iki defa kontrol edip bir defa düşünen ben, nasıl olurda biranda çıkarabilrim eski bir dostu hayatımdan...


Dostlar çabuk kazanılmaz biliyorum, mesafesi uzun ve katmerlerdir. Bir çok duyguyu bir arada yaşarız, birlikte büyürler..Sırları dertleri beraber ortak yaşarlar. En özel duygularını hiç kimseye anlatmadan ilk birbirine anlatılır... İlk aşklar, ayrılışlar, terk etmeler İlk tatiller, yazın kaçamaklar. Akşamları eğlence denmeleri Herşey yaşanır dostlarla......   Zamanda hızla akar gider, sonrada gün gelir, yitirir eski duygular. Zaman aşındırmıştır, bu duyguyu yada bazılarını..   Ben ise hayatımdan hiçbirşeyi hemen atamam silemem, bana ne yaparlarsa yapsınlar bir andan çıkaramıyorum. Nedendir bilmem belki psikolojik belki yaşanmışlar ben kimseyi hayatımdan söküp çıkaramam. Gitmesin isterim tüm sevdiklerim, emeklerim,dostlarım.. Kalsın hep yanımda tüm herşeyim, kayıplar bana zor gelir. Ayrılıklarda... O yüzden silemedim yine canımı acıtan birini hayatımda, gitmese kaldı bir köşede yaşantımın kıyısında...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...