13 Aralık 2012 Perşembe

Yarım Hayat'IM

Ben herşeyi yarım yaşadım şu hayat'da
Çocukluğumdan başladı, Tam bir çocuk olamadım, erken büyümeliydim.
Sorumluluk almalıydım..
Ve öyle hızlı geçtiki çocukluğum büyüdüm hemencecik,
oyunlarımı öteledim, en sevdiğim ip atlamayı öteledim, bebeklerimle daha az oynadım.
Eteklerimi savuramadan hızlıaca geçti çocukluğum,



Geldi Gençkızlığım,
20 yaşım o ''2'' rakamı sanki beni büyütecek en yükseklere çıkaracaktı
Ve tüm hayatımı değişterecekmiş bilemedim, en zor döneme girdiğimi
Gençkız da olamadım, ne en yeni jeanlara sahip oldum, ne de son marka kiyafetlere,en güzel kokulara tokalara sahip olamadan,
Olgunluğu, gençkızlıgın pembe telaşını unutturacak bir sınav yaşadım...Ve geçtim... Ve genç kız hayallerimde bitti gitti bu sınavla....


Sonra Kalbim arınmadan bu yorgunlukla,
Koca bir yüreğe Aşık oldum, kalbimin çarptıgını hissettim, yanaklarımın yandağını, gözlerimin gördüğünü
Sonra o koca sevdamlada herşeyi yarım yaşadım, en güzel yıllarımı ondan hep ayrı kaldım
Mesela ben hiç SEVGİLİ olamadım,
Akşamları kaçamak yapamadım, tek ayak üstünde binbir yalan söyleyip koşamadım ona
İş çıkışları buluşamadım
En özel günlerimi hep uzak hep uzak'ta geçirdim...
Dertlendim, tasalnadım,hastalandım ama gelmedi o zaman hiç.
Burda yaşam peşimi bırakmadı, beni sınadı sınadı sınadı,
Sevgiliydim ama öye olmadan aldı gitti bu koca dalga.....




Sonra gel zaman git zaman yorgun yüreğim binbir savaştan sonra
''Nişanlı'' oldum, herhalde sadece 7 - 8 gün oldum nişanlı...
Sonra yine gurbet yine gurbet
Ben Nişanlım her davete gidemedim, düğün alışverişi için mağazaları aşındırmadım.
Gelinlik provama, hazırlıklarıma elele gidemedim, hep yanlız hep tek'idim...
Hafta sonları nişanlı gezmelerini yapmadım, aile gezmlerini süslenip gidemedim.
Ne bayramda gelen vardı, ne aile ziyaretleri vardı, ne nişanlı hediyeleri vardı.
Oda bitti, sabırla sebatla binbir sıkıntıyla gitti bitti.



Ve EVLENDİM.....
Tam 26 Gün evli kaldım,
Sonra araba ile Babamın evine döndüm, bekledim bekledim,
Yeni evli olamadım,
Düğün sabahı evimde uynıp, heyecan yaşamdım
Gelin duvağım olmadı,
Mevlüt yapıp sevdiklerimi ağırlayamadım.
Bir düzemedim, yepyeni eşyalarım olmadı
Hayırlı olsuna gelen olmadı
ailelerimiz gelecek diye hazırlıklar yapmadım
Yeni gelin olup takıp takıştırıp süslenemedim
El öpmelerine gidemedim
Eli elimde gezemedim,
Mutfakta bir telaş hazırlanamdım, Yeni gelinler gibi yepyeni giyinip çıkamadım.
Babamın evine geri döndüm, neymiş beklmeliymişim. Biraraba bıraktı ve gitti......

1.2.3.4.



Geçti gitti oldu tam 5 ay







Yani.....



hayat bana hep yarım hep yarım



Ne çocukluğum,



Ne Gençkızlığım,



Ne Sevgililiğim



Ne Nişanlı



Ne evli olmam hepsi yarım.



Hep yarım.







HEP YARIM......................















































1 yorum:

  1. Canım bu zamanda kadar yaşadıkların, dilerim bundan sonraki zamanda karşına çıkmasın.. Allahım tez vakitte kavuştursun sizi

    YanıtlaSil

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...