25 Aralık 2012 Salı

Mutluluk Reçetesi ''Taner Özdeş''

Taner Özdeş'i Satış ve Pazarlama konusunda tanıdım okudum tüm kitaplarını. İşe ilk başladığım dönemlerde bir çok bilgisinden faydalandım. Kitaplarında satış ve pazarlama ve deneyimleri vardı.Kişisek sitesinde bizimle paylaştıgı birçok şeyi günlük okumak bana zevk verdi her zaman.
Bana çok faydası oldu, iş yükselişlerimde belkide ondan okuduklarımdan faydalandım farkında olmadan.
Şimdi'de kızkardeşim gelecegin mükemmel pazarlamacası yetişiyor, o büyük dikkatle okuyor ve gözlemliyor. Yani Ailemizin Satış ve Pazarlama konusundaki hocamız Taner ÖZDEŞ..
Geçenlerde facebook grubunda bir reçetesini buldum. Sanki yine içimzde anlatamdıklarımızı unuttuklarımızı sıraya dizmiş önümüze koymuş okuyunca okdar çok heyecanlandımki, hemen kardeşimi arayıp söyledim, abla ben onu okudum ve 2013 ajandama ilk notumu yazdım dedi, ve 2013 reçetemizi şimdiden aldık sakladık bende sizlerle paylaşmak istedim.Hemde bolgumda dursun dedim,unutmayıım arasıra okuyup hatırlamak için... 2013 reçeteleriniz burda...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...