11 Haziran 2012 Pazartesi

Necip Evlendiii

Necip, benim bu dünyadaki ahiretlik kardeşim. Uzun yıllar birlikte çalıştık. Bana en kötü günlerimde hep arkamda destek çıktı. Kardeşlik yaptı yeri geldi abilik yaptı, kadim dostur. Hayatımdaki zor günlerde yanımda, dertlerimde ortak oldu hep.  O yüzden ahiretlik dostumdur necip benim. Hiç evlenmez diyoruk her göstertiğimiz kıza kırk kusur buldu.
Sonra aşık oldu gördü günü onu evlendirdik. Krallara yakışır gelenksel bir düğün ile hepde Osmaniyenin Düziçi ilçesinde oldu düğün.


Şabalama denilen bir gelenk miş aşağıdaki fotorafda takısını davul eşliğinde veriyor. İlginç ve güzeldi biz bilmediğimiz için yapmadık çok pişmanım, umarım başka düğünde bu adetle karşılaşırız. Bizlerde böyle bir adet yok çünkü.


Kazanlarla yemekler yapıldı, hemde 3 gün üst üste. Kadınlar gecede uyanıp yemekleri erken hazırlıyorlar, erkeklerde servis yapıyor. Çok Lezeetli yemeklerdi.


Damat nerde diye sorarsanız gelini biz kaçırdık, zaman kaybı olmasın diye Deryayı yani gelini biz fotocuya götürdük. Gelin tek pozlarını çekilene kadar damat geldi.



                  Güzel bir müzikle girdiler. Aşkları gözlerinden belliydi, çok heyecanlılardı.


Kardeşin annesi kumri teyze, kaynana çok heyecanlıydı ne güzel bir duygudur. Oğul evlendirmek.


Sonsuza Dek Evet Dediler, resmileştiler.


Kınasıda yaktık, ellerine


Kına adetlerini çok seviyorum. Özel bir gün olduğuna inanıyorum. herkız ertelemeden bu duyguyu yaşamalı bence...



Onlar erdi muradına biz çıkalım kerevetine...

Çok mutlu olsunlar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...