25 Haziran 2012 Pazartesi

''Geçmişi Kül Gibi Üflemek''

Geçmişinin insan kül gibi üflemek istiyor yarısı unutup yarısını kalması için.
Bunlardan biride bende oldu, öyle bir üflemek isityorumki metrelerce uzağa gitsin.
Adı ''Suna'' bizim komşumuz, ona ve 5 yaşındaki kızına o kadar çok sevdik ve emek verdikki, kendi kardeşimizden ayırt etmedik, kızını yiğenimiz gibi idi.
Çok sevdik, koruduk kolladık.
Ama nankörlük hayatta tahamül edemiyeceğim tek şey herhalde
Oda burnumun dibinde, hiç tahamül edemiyorum.
İnsan yediği içtiği ve sırt dönmesi ne kadar acıymış, bize bunu yaşattığı için.
Düğün hazırlıklarımın olduğu şu günlerde beni strese sokup hazırlıklarım yerine bu laneti kafamdan silmek için, derdimi anlatım rahatlayım dedim. Ömrümde bu kadar nankör bir pislikle karşılaşmadım. Umarım benden ve sevdiklerimden Km lerce ötelere giderler.
Bir dahada yüzünü hiç görmem, bize yaşattığı şu duyguyu aynısı bin katını yaşaması dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...