4 Eylül 2012 Salı

Gelinim Ben ''Gelinlik Şeçim Hikayem '' Dreamon Gelinlikleri



Bu olayın en heyecanlı en güzel kısmıda Gelinlik seçimi, sayısız denemeler yaptım Adana'da bir çok gelinlikçi gezdim, ama hayellerimin gelinliğini Mağazaya girmeden vitrinde yakaladım.
Çok heyecanlı bir süreç, çünkü kendini Prenses gibi hissedeceğim ve içime sinen bir gelinlikten öteye birşey istemiyordum. 

Bunun için kalktım 208 Km. Öteye Antep'e Dreamon Gelinliklerine gittim. Ve Mağazayı gördükten sonra en güzel gelinliği buldum.

Burası onların deposunun görünen bir kısmı sayısız gelinlik siparişleri Kargo sırasını bekliyor.Ve ben depoya girdiğimde inanamadım, ve süper buldum.


Özgür Karuserci Dream Gelinlikleri Yönetiminde, Beni hiç üşenmeden 4 Katlı Gelinlik Mağazını gezdirdi. Sayısız gelinlikleri ve modelleri önüme serdi. Oraya gittiğimde Hayalimin gelinliği bulup döneceğiminde emindim artık.


 Leyla Hanımda Bana gelinkleri tek tek giydirip Fİkirler verdi, modeller üzerinde bedenime yakışanı öncelik verdi. Vede isteklerimi buluşturdu.




Böyle şık ve güzel bir salonda hem gezip hemde deneme yapıyorsunuz.


Beklerken sizi unutmayıp, Kahvenizi ve derginizi önünüze veriyorlar.


Dışarı vitrin Açılış için hazırlanmıştı, İngiltere Kraliçesinin gelinliği tasarlanmış ve koyulmuştu.


Ben İngiltereye gidecek yeni Kraliçe olarak gelinliğimin ayarlanmasını mutluluğu ile poaz verdim.







Sadece gelinlik almayacagınız, gelinliğe dair ne gerekiyorsa Taç,Ayakkabı,Duvak ve Kese hepsini istediğinize göre işlenip elinize veriliyor.



Ve hayallerimin gelinliğini tasarlayan Güzel insan Serpil Karuserci, beni o gece Dünyanın en güzel gelini hissettiren kendimi Prenses gibi hissettiren elbiseyi gelinliğimi diken yüreği kocaman bir insan.


Gelinlik Alışverişine tek gitmedim Annemi Kızkardeşimi ve minik yiğenimide götürdük.
Gelinliğimi sonunda seçtim diye beni kocaman öptü.


Aile pozumuzada verdik :)

Her  Gelin hayallerinin Gelinliğini giymeli, ne pahasına olursa olsun. Tek ve özel gecede hayallerinin içinde olmalı. Ben yaşadım bunu kenimi çok özel hissettim, dileğim isteyen herkese de nasip olması.

2 yorum:

  1. bende dreamon ankara gelinlerindensadece bir tanesiyim gerçekten ilgi alaka mükemmel. mutluluklar diliyorum. sevgiler.
    burcininhayaladasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, Benim içinde doğru seçim yaptığım yerdi.

    YanıtlaSil

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...