1 Eylül 2012 Cumartesi

Bohça Adeti

Uzun zamandır, hikayemizi sizlerle bu güzel yolculuğu paylaşmak için sabrlanıyordum. Biraz uzak kaldım, ama şimdi burdayım tek tek toplayıp anlatacam size.



Bohça verme adeti varmış karşılıklı birbirlerine bohça verilirmiş, geleneklerimizden ödün vermemek için vu adeti usulunce yerine getirdik. Annem tabiki her işi özenli güzel annem tek tek ayarladı ve dağıttı.


Büyük bir özenle seçti :)



Eşimin ailesi 9 kardeş oldukları için bu iş bizde biraz uzun oldu. Bende karışmasın diye tek tek isimlerini yazarak anneme kolaylık sağladım.



Son hali böyle idi, Kapattık. İçine insanların elinden ne geliyorsa onlar konulurmuş. Biz gömlek havlu kadın erkek çamaşırlar çoraplar mendiller koyduk.


Buda damat bohçası en özeli oydu içine doldurduk tüm heyecanlarımızı :)


Bu iş heyecanlı bir iş insana hediye vermeye bayılan ben, bunuda duyunca gelenek ve görenek düşkünü olarak iyice benimsedim.



Bohçaları unutmamak için üzerine isimlerini yazdım.


Bu benim düğün için ilk hazırlıgımdı. Bunlar bittikten sonra kendi hazırlıklarıma geçtim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...