5 Nisan 2012 Perşembe

Sınav - Kazanamamak

Bu ikinci denemem hala kazanamadım, aile birleşim sınavı değil çile sınavına döndü bizim için.
Bir türlü beceremiyorum ikinci denememde olsa hiç fena olmayacaktı aslında.
Başarısızlıktan nefret ediyorum. Buda aslında benim için başarısızlık.
Beni seven aşık olan adama kavuşamamam için en büyük engel!!!

Kadere inanıyorum, bana verdiklerinide inanıyorum. Verdiği herşeye canı gönülden şükür de ediyorum.
Bunda da bir hayır var diyip, kendimi avutuyorum.

Bir dahakine kazanacam, hayatı ve aşkı kazanacam.

Necip bugün dediki; ''Hiçbir sınavın bu kadar kaygılanmadın, çünkü sonunda ödülün yoktu dedi.''
Bu söz çok hoşuma gitti, girdiğim sınavlar beni genelde heyecanlandırır ama hırsımı arttırır.
Bunda kaybetme duygusunp dan öte kavuşamama duygusu stres ediyor.

Kazanacam Bu sefer ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...