17 Nisan 2012 Salı

Ben Yokken

Uzun bir sessizlik oldu benim için, temizlik yaptık arındık baharı karşıladık.
Sen uzunca gidince zannediyorsunki zamanda hızlıca akıp gidecek.
Zamanın uzunca akıp gittiği dogruda, herkesin saçmalıkları son gaz devam.

Sabah programları izleme başladım. harika şeyler var kadınlar için
yaratıcı bilgilendirici detaylı detaylı anlatılan bilgiler gerçekten de hoştu.
Bende artık sabah programları izlemeye başladım. Bilgilenmek için ama vaktimi çalsada seviyorum.

Bahar tüm sıcaklıgıyla hücrelerime yerleşiyor ve ben bu mevsime aşığım.
Bu mevsimde çok şeyler yapmak isityorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...