10 Aralık 2011 Cumartesi

''Yaramdan Değil, Sorandan Usandım''

''Yaramdan Değil, Sorandan Usandım''

Bu söz son günlerde yaşantımın tam ifadesi, bende bilmiyorum nasıl cevaplayacağımı. Öyle günler geçiriyorumki şu günlerde bir denizdeyim ucsuz bucaksız ve geminin kaptanı ben değilim... Varış zamanınıda nereye gideceğinide yada neler olacağını hiç bilmemekteyim. Kendimi bıraktım bu fırtınalı yolculukta günün getirdiklerine ''Merhaba'', götürdüklerine ''GÜLE GÜLE'' demekteyim. Ve nasıl ne zaman gelişeceğini bu çarkın nasıl kırılacağını bilmemekteyim. Sadece ''BEKLEMEKTEYİM'' elimden gelen tek şey bu çünkü başka hiçbirşey gelmemekte....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...