16 Aralık 2011 Cuma

''Çalışmayan Mutsuz Kadın''

Ben ürettikçe mutlu olan , çalıştıça keyif alan zamanını bile en iyi çalıştığında kullanan bir arıyım. Para kazanmanın mutluluk olduğunu ve ürettikçe keyif almayı ve bunun daha zevkle güzel olduğunu görüyorum.
Çalışmadan zamanı etkili kullanmak mümkün değil, para kaynağı gelmedikçe başkasının kazandığı parayı harcamak üzüntü verici, herşeyi gereksiz şimdi ne gereği var sırasımı demekten başka birşey olmuoyor. Bu sefer yaşamı ertelemeler başlıyor. Zamanı yaşayacaklarını tek tek erteliyorsun. Başka Zamana..

Onun için çalışmamız, kendi paramızı kazanmamız, kazanırken zamanı iyi kullanmalıyız. Ben bunların hepsini 09:00 - 18:00 çalşırken tam anlamıyla yapıyordum. Ne zamanki nadasa geçtim, yaşamımda benle birlikte nadas oldu. Zamanı etkin kullanmamaya başladım. Buda bana artık ekyif vermemekte. ben çalışmalıyım üretmeliyim... Zamanı ben yönetmeliyim obeni yönetmeden ;)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...