14 Mayıs 2011 Cumartesi

Kalp Kırmak

Kalp kırmaktan ve insan üzmekten uzak durmak isityorum. Çünkü kimseyi incitmek yada üzmek değil asıl amacım. Sadece bazen kontrolsüz davranıyorum. Fazla tepkilerim var. Bunuda yaşayarak öğreniyorum. Am insan üzmek en son düşündüğüm şey. Kimseyi üzmek ve kaybetmekten hoşlanmam hatta korkarım. Ben Gülden GÜL'üm çevremde ışıl ışıl gülen kalpler olmalı sevgi dagıtmalıyım çoğaltmalıyım.
Kimseyi üzmek ten uzak olmalıyım, düşünerek hareket etmeyi dahada hızlandırmalıyım. Akan deli kanımı biraz kontrolümde olmalı. Deli deli aksada akıp gitsede :) üzmemeli insanlar bunu yanlış anlamamalı. Bu benim kontrolümde olmalı. Birdaha dikkat Gülden GÜL :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...