4 Mayıs 2011 Çarşamba

İki Kadın İki pis kalp

İki Yaşlı kadınla ugraşıyorum. Kendi bildiklerini dogru zanneden, kendin den başka bütün herkesin laflarına bakan, ve kavga ve kötü niyetle yogrulmuş ve herkesi kendi kötü kalpleri zanneden iki kadınla savaşıyorum.
Diliyorumki hayırla sonuçlansın, bu olay beni iyice çirkinleştirdi. İçimi öfkeyle kalbimi kirletti, biran önce temizlenmesini istiyorum. Güzellikle sonuçlanmasını hayırlısıyla sonuçlandırmak istiyorum.
Burdan tekrar duyurmak istiyorum. Kalbimin temizlenmesi ve rahat etmesi için. ve sonuçlanması için. Güzel taze sıcak iyi kalpli enerjilere ihityacım var.
İki Kadın ben birdaha yüzlerini görmem inşallah işimiz biterde, birdaha hiç görmem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...