21 Mayıs 2012 Pazartesi

Nikah'ım 18.05.2012

18.05.2012 bu tarih 9 yıllık serüvenin resmi kayıtlara geçtiği ilk tarih. Devlet tarafından onaylanmış imzalanmış tescillenmiş şekli oldu.

9:30 olacak nikahımıza yetişmek için  sabahın kör bir vakitlerinde kuaföre doğru yola çıkışımız.

Sabahın ilk saatleri olması nedeniyle kalabalık çok yoktu hemde personelde yoktu, bir telaş bir yaygara ile beni tam 45 dk. hazırladılar.

Abdullah Yağmur uzun süredir Adana'da gittiğim tek kuaför saçlarımı mehmet taradı ben heyecanımı ve enerjimi birbirne karıştırdım.




İkimizde hazırdık. En heyecanlı en telaşlı duygularımızın sevinç ve gururun birbirine karıştıgı harmanlandıgı özel bir gündü.




Heyecan dorukta. eller kollar nereye konulacak bilemedik.


Şahitim Nesrin Rişvanoğlu Çocukluğumuzda bize ablalaık etişiyi bir anne iyi bir eş o sebebten yanımda olmasını çok istedim. Ve sıcacık gülen yüreği ile yanımızdaydı.




Bu konuşmayı dinlerken hiçbirşey hatırlamıyorum. kalbimin gereksiz zıplamasından dolayı. Sesimin nasıl çıkacagını ayarlamaya çalışıyordum.



Ve o an gelmişti, yıllar dır beklediğim o cümleyi söyledim ''Bir Ömür AŞK'la Evet''


Bunun üzerine o sadece kocaman ''EVET'' diyebildi.





Bu imzayı ve adımı yazarken bayağa zorlandım çünkü titriyordum.


İlginçtirki bu anı ölümsüzleşmesi çok hoşuma gitti. Komuşumuzun yıllar önce düğününde böyle bir karesi var çocuklugumda hep imrenerek bakmışımdır, ve bugün benimböyle barelerim oldu.


Eldivenlerimlede şahane oldu imza.



Buda bitiş bitti yani pozu.


Şimdi sevgilimde. Ayak basma meselesini sordular. İkimiznde ayakları saklı.


Ve atar imzayı.....





Şahitlerimizde attılar imzalarını bize bu yolda yoldaşlık ettiler.


Bu kavga yaklaşık 5 dk. sürdü. masadan ilk önce kim kalkacak kavgası sonra ayak basmaca ama bir türlü basamadık. Tören bitti, biz hala ayaklarımıza sahip çıktık. ne inatmış buda bastırmadı gitti. Bir kaç kez zorladım ama yine ayakkabımın izini çıkardım ayakkabısında :)


Ve aldık artık birlikteliğimizin resmi evrakını.



Ve finalde Muhteşem öpüşle Sonlandı.

Şimdi Nikah'ta keramet mi var yoksa başka birşey mi bakacagız. Ama sahiplenmek sahip olmak tarifi mümkün olmayan güzel bir duygu.

Aşk'lı sevdalı nice güzel duyguları yaşamaya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...