21 Mayıs 2012 Pazartesi

Aile ve Arkadaş

Hayatta en önemli şey ailedir herhalde. İnsanın ailesi olması o kadar güzel birşeyki ve çoğalalım büyüyelim.
Ben kalabalık aileleri çok seviyorum, geniş aile olmak bana her zaman güç vermiştir.

Bunun yanında dostlarımın az arkadaşlarımın çok olmasıda çok güzel birşey, acımda tatlımda her duygumda yanımda birilerinin varlığını hissetmek paha biçilemez.




Ve niakhımdan arkadaş ve aile manzaraları




Amcam,Babam,Halaoğlu

Misafirlerim, canlarım yoldaşlarım.

Güzeller güzeli kızlarrrr


Küçük Konuklarım





Taksici Murat Amca Selamını eksitmez benide sefer kızı leyla benim çocukluk arkadaşım evli dünyalar tatlısı bir kızı var, bu özel günde ikiside beni yanlız bırakmadı.



Ailemmm ve arkadaşlarım



Kaynım ve iki görümcem




 


Canım Teyzelerim Suna ve Kumru

 
Gönül &Aykut( Dayı oglu)






İki yaralı kuş hayat onları yorsada hala sırt sırtalar
Fatma&Abdullah



Gözleri karanlık yüreği aydınlık ablam benim.


Canım Ailem GÜL Ailesi


Güzel Küçük kardeşim namı deger Prenses Hacce :))
Hatice GÜL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...