8 Mart 2012 Perşembe

Seyehat Anılarım

Uzun bir zamandır seyehatlerimi yazmayı düşünüyordum. Bugünde burdan duyurumki kendimi şartlamış olurum. Üniversite'ye gidene kadar çok yerler gezmedim, çok değil hatta hiç gezmedim. Annesinden ayrı yatamayan minik bir kız çocuğuydum. Üniiversteye başlayınca Halkoyunları kursu beni gezdirmedik yerler bırakmadı çok gezdim tozdum.

Sonrada işim gereği çok seyehat eder oldum. Ama bir tane anılarımı bogumla yada hiç kimseyle paylaşmamışım. 640 GB harddiske yüklemişim ama hiç birinin öyküsünü duygusunu yazmamışım.

Yarından tezi yok hemen seyehatlerim tek tek anlatılacak, bundan iyi vakitmi olunur anlatmak için. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...