6 Haziran 2011 Pazartesi

İşsizlik - Unemployment

İlk işsiz kaldıgım, günlerde sanki bir daha sevdiğim işi bulamıyacakmışım gibi geldi. Çok üzüldüm çok agladım. Bunu yüreklilikle söyleyebilrim. Çünkü işimi seviyordum. Ama ne zamanki uzaklaştım artık tek başına kaldım, ozaman neler yapacagımın çöüzümü düşünmeye ve daha neler yapabilirimi düşündüm uzun.
İlk günlerde sabah aynı heyecanla uyandım gidecem diye. Sonrasındada o da geçti
Sonra bana kimse iş vermez diye hayıflanmaya başladım burası küçük bir şehir dedim, özgüvenimi yitirmeye başladım ama biraz zaman geçince anladım ki işini iyi ve dürüst yaparsan heryer de sana iş çok. Sayısız işler buldum, görüşmelere gittim, Begenmedim İsteklerimi sıraladım ve her geçen gün daha işimi iyi yaptıgım için dahada iyi günler geçridim. Ve karar aldım işe girmedim. Bu degerli ve sayılı vakti kendime emek ederk geçirmem lazımdı. Kendimi beslemeliydim, kendimi doyurmalıydım.
Bence insanlar bazı süreler dinlenmeli kendini dinlendirmeli görmeli hayatta sadece para kazanmak yok.
 8 * 6 mseailerinin ardından daha nice nice şeyler var. Ev kadınları, annelerimiz, kardeşlerimiz, teyze,hala ve daha nice güzel şeyler onların hepside zaman isityor, emek isityor ve bu saydıklarımın bazılarıda hızla yaşlanıyor.
Ve ben bu günleri onlarla gezerek severek emek ederek harcıyorum. Keikelerim olmayacak bu yüzden, pişmanlılarımda olmayacak herşeyi zamanlıca yaşamış olacam.
Birde yaradan herşyi terazi dengesinde yaratmış ve hazırlamış, kader bence bize en güzelini en hayırlısını hazırlıyor.
Bu sebeten bazı gelenlere hayırlısı ile geldiğine çok inanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...