23 Ağustos 2017 Çarşamba

Tuvalet Egitimi



Herhalde bu süreci tüm anneler gibi bende korkuyla endişeyle başladım.  Ilk önce çevremdeki deneyimli annelerin tavsiyelerini dinledim, sonra yurtiçi ve yurtdışı bloglar ve makaleler okudum.
Sonra karar verdim bunun için gerekli olan sıcak hava ( çamaşırların hizla kuruması için) 😊💚🏃 ikincisi ise destek olacak biri 🤗 (annem)
Türkiye tatilim bunun için bulunmaz bir fırsattı ve  yol boyunca HaydarAlim ile bunu konuştum. Çünkü onu beni anladığında tüm kalbimle inanıyorum.



Ve Adana'ya 11 Temmuz geldim, 12 Temmuz sabahı başladım, ilk önce kucağıma aldım gözlerinin içine bakarak "artık altını bezlemiyecegim çişin geldiğinde bana söyleyeceksin "dedim. Ve bana boş boş bakan bir kocaman gulumseyen bi suratla basladik 😊🤗

Ilk 5 gün kabus gibiydi ,  ilk gün ne olduğunu bile anlamadım 6 makina çamaşır yıkadık, ve ona her teklif ettiğimde sinirlenip tuvalete gitmeyi red etti, sürekli altına yapıyordu ve öyle ıslanınca tutmuyor hepsini bırakıyor du,  gece de bırakmayı  karar verdigimiz için gece de çok zor geciyordu , yatmadan yanima yedek carsaf ve kiyafet alip gece uc dort kez degistik.

Ikinci günde bundan farkli gecmedi 😊

Üçünçü günde biraz daha iyiydi, biraz daha red etmedi lavaboya gittik yapmasa da 😀💚

5. Günün sonunda cisi geldiginde tutuyordu, ancak yapma suresi uzadi hep tutdu, biraz korktum dedim acaba zarar verir mi bu ona bişe olmadı

Sonraki gunler daha kolay oldu, gecede daha az islatmaya basladi, gündüzleri yetismeye basladik. Artık soylemeye basladi.

Ilk gunler tekrar baglamayi dusundum. Vazgectim, uzuldum hatta itiraf edim agladim bile ama hersey birer birer çözüldü .

Bu sureci annesiz yapamazdim, en buyuk destekcim o oldu, en buyuk destekcim oydu.
Tavsiyem muhakak birlikte gecireceginiz biri olsun zira o kadar  camasiri nasil ser topla 😀😊🤗💚🙈

3. Hafta hersey yoluna girdi, gecede  gündüzde artik hersey yolunda, arasira kacakalar oluyor o kadar da olur diyoruz.

Anneler kokrmayin, korktugumuz gibi degil onlar bize dogru yolu gosteriyor 💚🏃

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...