2 Nisan 2014 Çarşamba

Uzaklarda Olmanın Tadı

Uzaklarda olmanın tadı da bır baskaymıs, usutundekı yuklerı okyanusa bırakmak.
Hayatında ki Dost artıklarını temızlemek, Kalabalıklarını atmak, hafıflemek rahatlamak.

Kalbın Askla sevgıyle dolmus olsa da uzaklara giderken yuregin bir urkek guvercin, ruhun bir ceylan kadar ürkek olsada. Gelınce zaman gecınce en ıyı anladıgın sey, Hayatındaki mışşş gibi ınsanlardan kurtulmak.
Bazen degmeyecek ınsanları yasamına ne kadar dahıl ettıgını gorurusun onlardan kurtulduguna uzulmezsın artık, hafıfledıgını hıssedersın. Cok emek vermıssındır, degmeyecegını gormussundur.
bazı ınsanlarıda uzaktan gulmussundur onlarda senın yanı basında alıvermıstır. Sırtlamıstır acılarını sevınclerını.

Geldıgım gunden ıtıbaren hıc beklemedıgım ınsanlardan mesajlar * emaıller aldım. halımı hatırımı sormalar. benı hayatlarının bır kosesınde hısseden toplandıklaında kamera ıle bulusturan dostlar arkadaslar bırıktırmısım.
Senı dusunen sıhhatımden saglımı  rahatımı alısmamı soran ınsanlar bırıktırmısım yuregım buyudu kendım beraber. Oyle guzel duygular kı bunlar senı dusunmelerı ben bır suru bırıktırmısım sukurler olsun.


Bu yolculuk beni arındırdı, tertemız sularda durultdu. Rahatladım. Hafıflendımç Aydınlandım.
Istedıklerımı aldım ıstemedıklerımı sırtımı dondum.
En guzelı de bu oldu.....


Iskocya'dan Sevgı ve Selamlar....


2 yorum:

  1. Yüklerden fazlalıklardan kurtulmak ne güzel bi duygu. Bir gün aynı hissiyatta buluşmak dileğiyle.. Bu arada yorumda kelime doğrulamayı kaldırırsanız çok iyi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim yakin surede fazlaliklarinizdan kurtulursunuz cunku en guzel haz alacaginiz bir duygu oldugunu derinden hissedeceksiniz. Nasil kaldirildigini bilmiyorum, teknik bilgilerim cok zayif. Nasil kaldirilacagini soylersen hemen kaldiririm :)

      Sil

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...