19 Ekim 2012 Cuma

Yaşam = Mücadele

Ben hayat'da hiçbirşeyi kolay elde etmedim, ne istediysem hep savaştım, uzun uğraşlarımla aldım.
En ufacık hayallerimi bile kazanmam gereken bir olamışçasına oynarak kazandım.
Hayat bana hiç pasta tabağında gelmedi, hep zorlukla mücadele ile sundu.
Zaferlerim bu yüzden hep büyüktür, sevinçlerim daha anlamlıdır.
Ama hepsinde savaşmak ta biraz yorucu hayat beni herkesden daha hızlı eskitdi.
Yaşam dediğimiz bu uzun yada kısa hikaye beni hep savaştırdı, öğretti
Artık birpasta servisi isityorum, önüme iyi süslenmiş, hazırlanmış sevdiğim herşey düşünülmüş.
Küçükde olsa yeter ışıl ışıl pırıltılı lezzetli bir tabak isityorum ............  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...