4 Temmuz 2012 Çarşamba

Hazırlık,Hazırlık Gelinim Ben

Şimdiye kadar herhalde en önemli hazırlıklarımı bitirdim.
Gelinliğim hazır, veda gecesi organizasyonu, hamam ve kına gecem organizasyonu ve alışverişi tamam cepte. Geriyeufak defek detaylar kaldı. Nikah şekeri evde yapacam yemekler yapılacak bir kaç ufak detay.

Ailemin kıyafetlerini bile tek başına gittim seçtim aldım, denettim begendiklerini aldım.
Her birşeyleri hazır. Çorapları çamaşırlarına kadar. Detaylar tam.

Bu süre zarfında kendimi yanlız hissettim.
Herkesi çok alıştırmışım yanlız kovboyluğa herşey ile tek başına savaşmaya ve başarmaya, yapmaya.
Yine yanlızdım, ama mutluyum gönlümce kafama göre hazırladım ara sıra isyan etsemde.

Bu arada kızkardeş kavgası yaptık, onu küstürdüm.

Davetiyelerim geldi, istediğim gibi olmamaış. Bu zamanlarda arkadaşınla iş yapmayacakmışsın, onuda öğrenmiş olduk.
Çünkü elinden birşey gelmiyor. Kötü davetiyeleri dağıtacagız, başka çare yok.

Umarım hayal ettiğimden daha çok eğlendiğim mutlu oldugum bir düğünüm olur.
Önce sağlık sonrada huzur olsun, herşey gönlümüzce olsun hepimizin....

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Çok Teşekkürler, darısı tüm bekarlara aşk dolu kalpli insanlarla buluşturmaya ;) Sevgilerimle.

      Sil

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...