4 Haziran 2012 Pazartesi

Gelinim Ben Şafak 43

Birtek zamanı durmuyor, hızla akıp gidiyor ve yapılacak işlerin listesi hızla büyüyor.
Bugün annemle saat 11:00 de başladığımız alışveriş telaşı akşam 6:00'ya kadar sürdü.
Ne aldık derseniz 2 terlik bir ayakkabı :)
Ama bir çok işi hafiflettik sayılır. En önemli iş gelinlik birde davetiye gerisi tefferuat.
Bugün  gelinlik için denemeler yaptık, acayip heyecanlı bir iş bu denemeler her giydiğimde dahada çok heyecanlanıyorum.
Baktıkça bakasım geliyor beyaz işlemeli süslü gelinliklere yapacak çoookk işler var.
Ama keyifliyim çok keyifliyim, tadını çıkarıp gezeceim zaman dilimine de sahibim buda ayrı bir huzurmuş.
Tek fazla olan kilolarım :) 5 kilo vermek istiyorum, biraz verdim korkudan tartılmıyorum günlük 1,5 saat spora devam. İnce ve zarif gelin olacam . Gelim Ben ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'da 10.Yılımız

Bir bahar günü heyecanla içimdeki yazma şevki ile, Elif Şafak kadınların yazmasına dair iki cesaretlendirdiği sözler söyledikten sonra kend...